Powiększ wielkość tekstu Pomniejsz wielkość tekstu Zastosuj kontrast

Komunikaty

 

 

Szanowni Państwo

Informujemy, że od 19.05.2021 roku program Alfa TV nie będzie dostępny w ofercie programowej Dostawcy Usług

 

Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

 


 

Szanowni Państwo

 

Informujemy, że w celu zapewnienia Państwu jak najlepszej oferty programowej od 01.05.2021 wprowadzamy do oferty nowy kanał w jakości HD

   


 

pozycja w EPG - 618

 

Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

 


 

Szanowni Klienci,

 

Informujemy, że z dniem 15 kwietnia 2021 r. nadawca programu KUCHNIA+ oraz DOMO+ zmienia nazwę na "CANAL+ KUCHNIA" oraz "CANAL+ DOMO"

 

               

 

Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

  


 

Szanowni Państwo

 

w dniu 3.04.2021 Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne. Przepraszamy za utrudnienia u jednocześnie prosimy o wyrozumiałość.

 

Życzymy Państwu, aby nadchodzące Święta Wielkanocne napełniły Wasze serca radością i nadzieją, a chwile spędzone w gronie najbliższych dodawały otuchy i pozwalały przezwyciężyć wszystkie trudności.

 

Zespół Echostar Studio

 


 

Szanowni Państwo

 

Informujemy, iż w związku z niezależną od Echostar Studio Sp. z o. o. zmianą wprowadzoną przez nadawcę programu CNN począwszy od 31.03.2021 roku nastąpi zmiana standardu nadawania programu z dotychczasowego SD na docelowy HD

 

pozycja w EPG pozostaje bez zmian – 810

 

Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

  


 

Szanowni Państwo

 

Informujemy, że od 14.01.2021 roku program Arirang TV nie będzie dostępny w ofercie programowej Dostawcy Usług


Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

 


 

Szanowni Państwo

 

Informujemy, iż w związku z niezależną od Echostar Studio Sp. z o. o. zmianą wprowadzoną przez nadawcę programu TV 5 MONDE począwszy od 12.01.2021 roku nastąpi zmiana standardu nadawania programu z dotychczasowego SD na docelowy HD.

 

                     

 

pozycja w EPG pozostaje bez zmian - 813

 

Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

  


 

Szanowni Państwo

 

Informujemy, iż w związku z niezależną od Echostar Studio Sp. z o. o. zmianą wprowadzoną przez nadawcę programu DW począwszy od 05.01.2021 roku nastąpi zmiana standardu nadawania programu z dotychczasowego SD na docelowy HD.

 

                     

 

pozycja w EPG pozostaje bez zmian - 816

 

Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

 


 

Szanowni Klienci

 

Informujemy, że w dniu 24.12.2020 nasze biuro oraz infolinia czynne są dla Państwa w godzinach od 08:00 do 13:00

 

W dniach 25 i 26.12.2020 biuro będzie nieczynne

W dniu 31.12.2020 nasze biuro oraz infolinia czynne są dla Państwa w godzinach od 08:00 do 16:00

 

Zapraszamy

 


 

Szanowni Klienci Telewizji Cyfrowej,

 

Informujemy, że z dniem 20 grudnia 2020 r. nadawca programu MUSIC BOX zmienia nazwę na MUSIC BOX POLSKA

 

                    


Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

 


 

Szanowni Klienci Telewizji Cyfrowej,

 

Informujemy, że z dniem 01 grudnia 2020 r. nadawca programu „TVR Twoja Rozrywka” zmienia nazwę na "Home TV HD ".

  

                                         

 

Program będzie dostępny na kanale numer 711.

 

 Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

  



INFORMACJA O ZMIANACH W DOKUMENTACJI ABONENCKIEJ

 

Szanowni Państwo,

  

w dniu 21 grudnia 2020 roku wchodzą w życie zmiany przepisów ustawy Prawo Telekomunikacyjne. W związku z tym, Dostawca Usług wprowadza następujące zmiany:

 1. W Regulaminie szczegółowym świadczenia Usługi dostępu do Internetu przez Echostar Studio Sp. z o. o. w punkcie 3 Warunki Świadczenia Usługi Internetu zostają dodane następujące treści:

  3.30. W przypadku zmiany dostawcy usługi, Abonent ma prawo do zachowania ciągłości świadczenia Usługi dostępu do Internetu, chyba że nie jest to technicznie wykonalne. Zmiana dostawcy usług następuje w terminie uzgodnionym z Abonentem, nie później jednak niż 1 dzień roboczy. Wniosek o zachowanie ciągłości świadczenia Usługi dostępu do Internetu należy złożyć do nowego dostawcy usługi. 

  3.31. W przypadku rozwiązania umowy o świadczenie Usługi dostępu do Internetu, w ramach której Abonent korzystał z poczty elektronicznej świadczonej przez Dostawcę Usług,  Abonent może żądać od Dostawcy Usług zapewnienia bezpłatnego dostępu do tej poczty przez okres 12 miesięcy od dnia rozwiązania umowy.

 3.32. Abonentowi przysługuje jednorazowe odszkodowanie za brak realizacji zmiany dostawcy usług, w ramach wniosku o zachowanie ciągłości dostępu do Usługi Internetu od:

       a. dotychczasowego dostawcy Usług, z przyczyn leżących po jego stronie

       b. nowego dostawcy usług, z przyczyn leżących po stronie nowego dostawcy

  za każdy dzień zwłoki w wysokości 1/4 sumy opłat miesięcznych za wszystkie świadczone usługi, liczonej według rachunków/faktur z ostatnich trzech Okresów Rozliczeniowych dotychczasowego dostawcy usługi dostępu do Internetu.

  Odszkodowanie oblicza się na podstawie liczby dni, które upłynęły od uzgodnionego z Abonentem terminu aktywacji Usługi, do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi dostępu do Internetu przez nowego dostawcę.

 

Powyższe zmiany wchodzą w życie z dniem 21 grudnia 2020 roku.

 

W związku z wprowadzeniem powyższych zmian Abonentom przysługuje prawo do wypowiedzenia Umowy.

 Oświadczenie o rozwiązaniu umowy powinno być dostarczone do Echostar Studio Sp. z o. o. nie później niż do 21 grudnia 2020 roku. Wypowiedzenie powinno zostać złożone na piśmie, elektronicznie lub w formie dokumentowej. Pismo składane przez Abonenta powinno zostać przesłane na adres siedziby Dostawcy Usług (ul. Bułgarska 17, 60-320 Poznań) lub Biura Obsługi Klienta, których dane kontaktowe znajdują się pod adresem: https://www.echostar.pl/obsluga-klienta/kontakt. Wypowiedzenie składane przez Abonenta może zostać przesłane także drogą elektroniczną. 

W związku z tym, że powyższe zmiany wynikają ze zmiany przepisów prawa, w przypadku wypowiedzenia Umowy zawartej na Warunkach Promocyjnych w trakcie Okresu Zobowiązania, Dostawcy Usług będzie przysługiwało roszczenie o zwrot ulgi udzielonej w związku z zawarciem przez Abonenta Umowy na Warunkach Promocyjnych.

 W treści wypowiedzenia składanego w związku z powyżej określonymi zmianami,  prosimy o wyraźne powołanie się na wskazane zmiany. W przypadku niespełnienia  tego warunku, wypowiedzenie może zostać uznane przez Dostawcę Usług jako złożone na zasadach ogólnych.

 

Zespół Echostar Studio

 


 

Szanowni Państwo

 

Informujemy, że w celu zapewnienia Państwu jak najlepszej oferty programowej od 30.10.2020 wprowadzamy do oferty nowy kanał w jakości HD.

 

                  

 

Dostępny w pakiecie Podróże Historia Nauka HD na pozycji 177.


Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

  


 

Szanowni Państwo,

 

Informujemy, że w związku z niezależną decyzją Echostar Studio Sp. z o. o., decyzją nadawcy programu Viasat Nature/History jest zaprzestanie ze skutkiem na dzień 30.10.2020 nadawania sygnału na terytorium Polski.

 

Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

  



Szanowni Państwo,

 

Informujemy, że od 30.10.2020 roku program RTVI Nashe Kino oraz RTVI Detskii Mir nie będą dostępne w ofercie programowej Dostawcy Usług.


Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

  


 

Szanowni Państwo,

 

Informujemy, że od dnia 01.10.2020 roku program RT Arabic oraz Teleklub nie będą dostępne w ofercie programowej Dostawcy Usług.


Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

  


 

Szanowni Klienci

 

Informujemy, że z dniem 01 września 2020 r. nadawca programu "4FUN GOLD" zmienia nazwę na "4FUN KIDS ".

 

                                                          

 

Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

 


 

Szanowni Państwo

 

Informujemy, iż w związku z niezależną od Echostar Studio Sp. z o. o. zmianą wprowadzoną przez nadawcę programu Polsat Seriale począwszy od 11.08.2020 roku nastąpi zmiana standardu nadawania programu z dotychczasowego SD na docelowy HD.


Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

 


 

Szanowni Państwo,

 

Z przyczyn niezależnych od Echostar Studio Sp. z o. o., nadawca kanału MANGO podjął decyzję o zaprzestaniu emisji programu ze skutkiem na dzień 31.07.2020 roku


Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

 


 

Szanowni Klienci

 

Informujemy, że z dniem 15 lipca 2020 r. nadawca programu "TO!TV" zmienia nazwę na "GOLD TV'.


                  

 

Zespół Echostar Studio

 

Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

 


 

Szanowni Klienci,

 

Informujemy, iż w związku z niezależną od Echostar Studio Sp. z o. o. zmianą wprowadzoną przez nadawcę, programy: RT (SD), RT Documentary (SD) będę nadawane docelowo w standardzie HD.

Informujemy, że programy w wersji HD będą dostępne na kanałach:

RT HD – kanał numer 841 od dnia 1 lipca 2020 r.

RT Documentary HD – kanał numer 533 od dnia 1 października 2020 r.

Zespół Echostar Studio

 

Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

 


 

Szanowni Klienci,

 

Informujemy, że od 1 lipca 2020 roku program RT (Espaniol) nie będzie dostępny w ofercie programowej Dostawcy Usług.

Zespół Echostar Studio

 

Informujemy, iż opisana powyżej zmiana, zgodnie z pkt. 4.4. oraz 4.5. Regulaminu Szczegółowego Świadczenia Usługi Telewizji przez Echostar Studio Sp. z o. o.. nie stanowi zmiany Warunków Umowy.

Z tych względów, jeżeli nie akceptujecie Państwo wyżej opisanych zmian w ofercie programowej, informujemy, iż aktualnym posiadaczom pakietów cyfrowych których zmiany te dotyczą, przysługuje prawo do rozwiązania umowy z zachowaniem obowiązującego okresu wypowiedzenia. W razie skorzystania z tego prawa Spółce Echostar Studio Sp. z o. o.., jako dostawcy usług telekomunikacyjnych, przysługuje roszczenie odszkodowawcze, do wysokości  ulgi, o jakiej mowa w art. 57 ust. 6 Ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2004 nr 171 poz. 1800 z późn. zmianami).

  


 

Szanowni Klienci,

 

mamy przyjemność poinformować, że od 3 czerwca 2020 r. nasze Biura Obsługi Abonenta mieszczące się na Osiedlu Bolesława Chrobrego 26, pawilon nr 11 w Poznaniu będzie czynne dla Państwa od poniedziałku do soboty w następujących godzinach:

- poniedziałek-piątek  8:00-18:00,

- sobota  9:00-13:00.

Zespół Echostar Studio

 


 

Szanowni Klienci

 

specjalnie dla Was przedłużamy otwarte okno na programy TVN 24 i TVN 24 BIS do 30 czerwca 2020roku.

 

                                                 

 

Wszystkim życzymy zdrowia, które jest najważniejsze.

 

Zespół Echostar Studio

 


 

Szanowni Państwo,

  

mamy przyjemność poinformować, że w dniach od 18 do 20 maja 2020r. zostaną zakończone prace modernizacyjne sieci ECHOSTAR, które umożliwią nam zaoferowanie Państwu nowych usług telekomunikacyjnych, w szczególności oczekiwanych kanałów telewizyjnych oraz jeszcze lepszych pakietów usługi dostępu do Internetu.

W związku z powyższym w dniach od 18 do 20 maja 2020 r. nastąpią modyfikacje w układzie programowym telewizji cyfrowej, które skutkują zmianami w kolejności uporządkowania programów w naszej ofercie.

Przypominamy, że zmiana wiąże się z koniecznością wykonania przez Państwa ponownego wyszukania kanałów (tzw. strojenie automatyczne), a w niektórych przypadkach wykonania procedury
przywrócenia ustawień fabrycznych dekodera.

 

Nowy układ programów cyfrowych obowiązujący od dnia 18 maja 2020 r. dostępny jest na naszej stronie internetowej www.echostar.pl/wykaz_programow.

Szczegółowe instrukcje dotyczące koniecznych do wykonania przez Państwa czynności znajdują się na stronie www.echostar.pl/dekodery.

Nasi pracownicy chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania i pomogą w rozwiązaniu ewentualnych problemów również w Biurze Obsługi Klienta, os. Bolesława Chrobrego 26 pawilon 11 w Poznaniu, telefonicznie pod numerem 61 671 00 00 (opłaty wg stawek operatorów) oraz na czacie na stronie www.echostar.pl/.

Przy okazji zachęcamy do skorzystania z oferty Vectra S.A. Więcej informacji uzyskacie Państwo pod numerem telefonu 601 601 601 lub w Biurze Obsługi Klienta, os. Bolesława Chrobrego 26 pawilon 11 w Poznaniu. Mamy nadzieję, że nasze propozycje spotkają się z Państwa zainteresowaniem.

 

Dziękujemy, że są Państwo naszymi Klientami.

 

Życzymy pozytywnych emocji podczas korzystania z naszych usług.


Z wyrazami szacunku,
Prezes Zarządu Piotr Szałamacha

 


 

Szanowni Klienci,

 

informujemy, że od 4 maja 2020 nasze Biuro Obsługi Klienta będzie czynne dla Państwa od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 - 17:00, a w sobotę od 09:00 -13:00

 

Dbając o bezpieczeństwo naszych klientów, jak i naszego personelu prosimy Państwa o realizację wytycznych polskiego ministerstwa zdrowia w zakresie noszenia maseczek, rękawiczek jednorazowych oraz zachowania bezpiecznej odległości między pozostałymi klientami.

Tych, którzy nie chcą wychodzić z domu zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią 61 671 00 00 lub na naszym czacie na www.echostar.pl