Powiększ wielkość tekstu Pomniejsz wielkość tekstu Zastosuj kontrast

PRACOWNIK BIURA OBSŁUGI KLIENTÓW

  Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- telefoniczna sprzedaż produktów i usług telekomunikacyjnych 
- telefoniczne udzielanie informacji na temat oferowanych usług
- rozwiązywanie zgłaszanych przez Klientów problemów z zakresu billingu, spraw technicznych i innych związanych z oferowanymi usługami
- profesjonalne doradztwo klientom 

Wymagania:
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, miły głos i dobra dykcja 
- odporności na stres doświadczenia w pracy z klientem
- umiejętność samodzielnego prowadzenia powierzonych zadań
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji 
- biegłości w obsłudze komputera (MS-Office)
- przebojowość, śmiałość, kreatywność, umiejętność przekonywania, negocjacji 
- zdolność szybkiego uczenia się i chęć pogłębiania wiedzy 
- gotowości do pracy w systemie zmianowym
- brak nałogów, rzetelność, punktualność

Mile widziane:
- doświadczenie w sprzedaży / obsłudze klienta / telemarketingu / pracy ankietera 
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie rozumienia tekstu 

Oferujemy:
- duże i jasno określone możliwości rozwoju i awansu 
- pracę w miłym, młodym zespole 
- atrakcyjne warunki płacowe, wynagrodzenie zależne od osiąganych efektów
- możliwość pracy w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin (ok. 1/4 etatu) 
- elastyczne, indywidualnie ustalane godziny pracy 
- możliwość zdobycia bezcennego doświadczenia zawodowego w nowoczesnej firmie 

Forma zatrudnienia:
- etat, umowa zlecenie, umowa o dzieło, do uzgodnienia 

CV ze zdjęciem proszę przesyłać na adres 
praca@echostar.pl w tytule umieszczając słowo "pracownik biurowy" oraz imię i nazwisko.