Powiększ wielkość tekstu Pomniejsz wielkość tekstu Zastosuj kontrast

KONSULTANT DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTÓW

  Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna przede wszystkim za profesjonalną obsługę Klientów firmy, zgodnie z obowiązującymi procedurami, telefoniczne udzielanie informacji na temat oferowanych usług, rozwiązywanie zgłaszanych przez Klientów problemów z zakresu billingu, spraw technicznych i innych związanych z oferowanymi usługami.

Wymagania:
- komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, miły głos i dobra dykcja
- odporności na stres
- doświadczenia w pracy z klientem
- umiejętność samodzielnego prowadzenia powierzonych zadań
- umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji 
- doskonałe umiejętności diagnozowania problemów programowo-sprzętowych 
- znajomość konfiguracji TCP/IP i narzędzi w systemach operacyjnych rodziny Windows/Linux 
- biegłości w obsłudze komputera (MS-Office)
- znajomość urządzeń sieciowych, budowy i działania sieci LAN/WLAN 
- dobra znajomość budowy sprzętu komputerowego PC 
- zdolność szybkiego uczenia się i chęć pogłębiania wiedzy 
- prawo jazdy B 
- gotowości do pracy w systemie zmianowym
- brak nałogów, rzetelność, punktualność
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem

Mile widziane:
- doświadczenie w administracji serwerami i routerami opartymi o system Linux
- znajomość zagadnień VoIP, VoD, QoS, PPP, radius, VPN 
- umiejętność programowania w językach PHP, perl, rrd, bash 
- pasja, własne dokonania 

Oferujemy:
- duże możliwości rozwoju w dziedzinie nowoczesnych technologii 
- pracę w miłym, młodym zespole w nowoczesnej firmie 
- atrakcyjne warunki płacowe 
- elastyczny czas pracy 
- nowe wyzwania każdego dnia 

Forma zatrudnienia:
- etat, umowa zlecenie, umowa o dzieło, do uzgodnienia 

CV ze zdjęciem proszę przesyłać na adres 
praca@echostar.pl w tytule umieszczając słowo "konsultant" oraz imię i nazwisko.