Powiększ wielkość tekstu Pomniejsz wielkość tekstu Zastosuj kontrast

Telefoniczny

Telefoniczny

Szanowni Państwo, 

w dniach 1-3 listopada 2018 r. Biuro Obsługi Abonenta, Kasa oraz Infolinia będą nieczynne. Zapraszamy Państwa w poniedziałek, tj. 5 listopada od godziny 9:00 do 19:00.
 
W przypadku zgłoszeń technicznych nasza infolinia jest dostępna dla Państwa:
  • 1 oraz 3 listopada w godzinach 10:00 - 22:00,
  • w pozostałe dni w godzinach 09:00 - 22:00
pod numerem telefonu 61 671 00 00 wewn. 3.
 
Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
 
Zespół Echostar Studio

---

61 671 00 00 - numer telefonu czynny w godzinach pracy biura:

- w poniedziałek oraz w czwartek od 9:00 do 19:00

- we wtorek, w środę oraz w piątek od 9:00 do 17:00

- w sobotę od 9:00 do 15:00.

Po połączeniu proszę tonowo wybrać temat rozmowy:

1 - Promocje, Usługi, Abonamenty;

2 - Faktury, Płatności;

3 - Pomoc Techniczna;

Dodatkowo dzwoniąc na ten numer istnieje możliwość pozostawienia nagrania głosowego (tonowo wybór cyfry „4”).  

UWAGA: 
Abonenci posiadający wykupiony numer telefonu stacjonarnego w sieci Echostar, wykonując z niego połączenia na nasz numer 61 671 00 00, nie ponoszą za te rozmowy żadnych kosztów.

Numer Faxu do Biura Obsługi Abonenta: 61 671 00 10

Numer Faxu do Działu Faktur i Płatności: 61 671 00 20

 

Zgłaszanie awarii  po godzinach pracy biura: 

61 671 00 00 wew. 3. Numer aktywny jest do godziny 22:00.

61 671 00 00 wew. 4.  Całodobowo - możliwość pozostawienia nagrania głosowego.

W niedzielę oraz w dni świąteczne numer aktywny jest w godzinach od 10:00 do 22:00.