Szanowni Państwo,
mamy przyjemność poinformować, że w dniach od 18 do 20 maja 2020 r. zostaną zakończone prace modernizacyjne sieci ECHOSTAR, które umożliwią nam zaoferowanie Państwu nowych usług telekomunikacyjnych, w szczególności oczekiwanych kanałów telewizyjnych oraz jeszcze lepszych pakietów usługi dostępu do Internetu.
W związku z powyższym w dniach od 18 do 20 maja 2020 r. nastąpią modyfikacje w układzie programowym telewizji cyfrowej, które skutkują zmianami w kolejności uporządkowania programów w naszej ofercie.
Przypominamy, że zmiana wiąże się z koniecznością wykonania przez Państwa ponownego wyszukania kanałów (tzw. strojenie automatyczne), a w niektórych przypadkach wykonania procedury przywrócenia ustawień fabrycznych dekodera.
Nowy układ programów cyfrowych obowiązujący od dnia 18 maja 2020 r. dostępny jest na naszej stronie internetowej www.echostar.pl/wykaz_programow.
Szczegółowe instrukcje dotyczące koniecznych do wykonania przez Państwa czynności znajdują się na stronie www.echostar.pl/dekodery.
Nasi pracownicy chętnie odpowiedzą na wszelkie pytania i pomogą w rozwiązaniu ewentualnych problemów również w Biurze Obsługi Klienta, os. Bolesława Chrobrego 26 pawilion 11 w Poznaniu, telefonicznie pod numerem 61 671 00 00 (opłaty wg stawek operatorów) oraz na czacie na stronie www.echostar.pl/.
Przy okazji zachęcamy do skorzystania z oferty Vectra S.A. Więcej informacji uzyskacie Państwo pod numerem telefonu 601 601 601 lub w w Biurze Obsługi Klienta, os. Bolesława Chrobrego 26 pawilion 11 w Poznaniu. Mamy nadzieję, że nasze propozycje spotkają się z Państwa zainteresowaniem.
Dziękujemy, że są Państwo naszymi Klientami.
Życzymy pozytywnych emocji podczas korzystania z naszych usług.
Z wyrazami szacunku,
Prezes Zarządu Piotr Szałamacha